Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.
Početni matematički pojmovi
Ova vježba pomaže u razvoju prostorne orijentacije, s fokusom na orijentaciju desno-lijevo i angažiranju pamćenja. Vježbe su zahtjevnije jer traže postavljanje slike na mrežu 2x2 s kombinacijama desno, lijevo, gore i dolje.
Zašto je ova vježba važna?
Vizualno razlikovanje je jako važno u razvoju dječje percepcije.
Dijete bi trebalo moći razlikovati i primijetiti prvo detalje, a zatim vodoravan ili okomit položaj. Pasivna, a zatim aktivna svijest o orijentaciji u prostoru, a zatim i orijentaciji desno-lijevo.
Za koga je vježba prikladna?
Uglavnom je prikladna za predškolske ili rane školske aktivnosti. Osim što doprinosi izražavanju prostornih odnosa, razvija i jezične vještine i istovremeno pamćenje i koncentraciju.
Metodičke preporuke
Čitajte naglas upute, pustite zvučnu reprodukciju ili neka dijete pročita samo.
Vježba zahtjeva koncentraciju i utvrđivanje pojmova gore, dolje, desno i lijevo. Dijete ima 10 sekundi da zapamti položaj slike na mreži 2x2. Zatim će slika s mreže nestati i dijete odabire odgovor na pitanje. Ako i pogriješi, ima priliku odgovor ispraviti na kraju. Međutim, objektivna evaluacija (broj zvjezdica) bilježi kao grešku.
Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Bilo kakve igre poput „Što je nestalo?".
Postavite različite predmete, primjerice igračke na stol i dajte djetetu deset sekundi da ih zapamti. Zatim postavimo djetetu povez preko očiju ili ga pošaljemo u drugu sobu te maknemo sa stola jedan (ili više) predmeta. Sada ponovno pokažemo djetetu predmete i pitamo ga koji nedostaje.