Djeca koja misle da “im ne ide matematika” objektivno su ili čak samo subjektivno isključena iz mnogih obrazovnih i karijernih prilika. Nažalost, u većini slučajeva to se moglo potpuno spriječiti da je dijete na vrijeme dobilo odgovarajuću podršku. Učitelji često nemaju dovoljno kapaciteta za brigu o svakom djetetu pojedinačno u učionici, a učitelji za specijalno obrazovanje su prebukirani ili, u nekim regijama, uopće nisu dostupni.
Vjerujemo da se ova situacija može značajno poboljšati uz pomoć tehnologije. Činjenica da možemo primijeniti našu stručnost na tako kritično pitanje nam donosi iznimnu zadovoljnost. Ugradnjom naše metodologije svjetske klase u digitalni alat, možemo doći do svake učionice i doma.
Michal je serijski poduzetnik s više od 20 godina iskustva u online poslovanju. Njegovo iskustvo kombinira tehničko znanje s poslovnim vještinama. Također je javni govornik i pisac na temu konceptualnog razmišljanja u dizajnu softvera.
Renata podučava čitanje, pisanje i matematiku djecu s različitim posebnim obrazovnim potrebama više od 30 godina. U svojoj privatnoj praksi postigla je zapanjujuće rezultate čak i kod djece s izraženim poteškoćama. Napisala je i više publikacija na tu temu.
Izvorni osnivači također su Michal Zwinger, Šimon Rozsíval, Marek Lisý i Veronika Pavlíková.
Karina Batat je stručnjakinja za implementaciju inovacija i digitalne kulture u školama iz Izraela. Učiteljica je razredne nastave, učiteljica učitelja i pedagoška mentorica. Od 2015. Karina je voditeljica Beta škole – izraelskog FCL-a i vodeća ambasadorica u FCL mreži. 2022. pridružila se START-u, Odjelu za tehnološke inovacije, Upravi za ICT sustave, Izraelsko ministarstvo obrazovanja. Vjeruje da je izazov obrazovanja u digitalnoj eri pretvaranje digitalne revolucije u digitalnu evoluciju.