(u daljnjem tekstu "OU")
1. Uvod
1.1. Opći uvjeti
Tvrtka Levebee s.r.o., sa sjedištem na adresi Na Pankráci 322/26, Nusle, 140 00 Prag 4, ID br.: 03362078, registrirana u trgovačkom registru koji vodi Općinski sud u Pragu, Odjel C, uložak 230690 (u daljnjem tekstu: do kao "Pružatelj"), operater je aplikacije pod nazivom Levebee koja se nalazi na web stranici Davatelja https://www.levebee.com ili je dostupna kao softver za krajnje uređaje korisnika putem Google Play ili Apple Appstore (u daljnjem tekstu "Aplikacija") i pružatelj povezanih usluga održavanja i podrške za Aplikaciju (u daljnjem tekstu "Usluge").
Ovi Opći uvjeti uređuju pravne odnose koji se uspostavljaju između Potrošača ili Poduzeća (u daljnjem tekstu „Kupac“) i Davatelja ugovorom temeljem kojeg Davatelj daje Kupcu i korisnicima Aplikaciju koju odabere Kupac (u daljnjem tekstu „ Korisnik") pravo korištenja Aplikacije i Usluga (u daljnjem tekstu "Ugovor"), sve u okviru i pod uvjetima navedenim u Ugovoru i Općim uvjetima.
1.2 Ostale pravne odredbe
Odredbe Ugovora imaju prednost nad tekstom Općih uvjeta.
Na pravne odnose između Pružatelja i Kupca koji nisu izričito regulirani ovim Općim uvjetima ili Ugovorom primjenjivat će se relevantne odredbe Građanskog zakonika, gdje je to primjenjivo, Zakona o autorskim pravima, kao i GDPR-a, Zakona o zaštiti potrošača, osobnih podataka Zakon o zaštiti, Zakon o određenim uslugama informacijskog društva, Zakon o porezu na dodanu vrijednost i srodni propisi.
1.3 Definicije i tumačenje
Sljedeći izrazi imaju sljedeća značenja u ovim OU:
"Primjena"
ima značenje navedeno u članku 3.1;
"Autorsko djelo"
ima značenje navedeno u članku 4.1;
"Zakon o autorskim pravima"
znači Zakon br. 121/2000 Coll, Zakon o autorskim pravima, s izmjenama i dopunama;
"Cijena"
označava cijenu po kojoj će Korisnik moći koristiti aplikaciju i usluge, koja također uključuje iznos koji odgovara porezu na dodanu vrijednost;
"Kolačići"
označava tekstualne datoteke koje su pohranjene na računalu ili drugom elektroničkom uređaju u vezi s korištenjem Aplikacije i koje omogućuju analizu korištenja web sučelja;
"Korisnik"
znači kupac i druge osobe kojima je kupac odobrio pristup svom korisničkom računu;
"GDPR"
znači Uredba (EU) br. 2016/679 od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ;
"Licenca"
ima značenje navedeno u članku 4.;
"Ponuda"
znači prijedlog za sklapanje Ugovora s Kupcem;
"Građanski zakonik"
znači Zakon br. 89/2012 Coll, Građanski zakonik, s izmjenama i dopunama;
"Poduzetnik"
označava osobu koja nije Potrošač, a posebno one osobe koje prilikom sklapanja Ugovora, ako je njegov predmet vezan uz vlastitu poslovnu, proizvodnu ili sličnu djelatnost te u drugim poslovima s Pružateljem, provode na vlastiti račun i odgovornost, djelatnost koja donosi prihod u obliku trgovine ili slične djelatnosti, s namjerom da to čini kontinuirano, ili osobe koje to čine u ime ili za račun takve osobe;
"Dobavljač"
znači Levebee s. r.o., sa sjedištem na adresi Táborská 940/31, Prag, Poštanski broj 14000, ID br.: 03362078, upisano u trgovački registar koji vodi Općinski sud u Pragu, Odjel C, uložak 230690;
"Radni dan"
znači dan koji ne pada na subotu ili nedjelju i koji nije državni praznik niti drugi državni slobodan dan u Republici Češkoj;
"Žalba"
ima značenje iz čl. 6.4. ;
"Usluge"
znači usluge održavanja i podrške izravno povezane s radom Aplikacije;
"Sporazum"
ima značenje navedeno u članku 1.1. ;
"Ugovorna strana"
znači, ovisno o kontekstu, osobu Pružatelja ili Kupca;
"Potrošač"
označava fizičku osobu koja pri sklapanju i izvršavanju Ugovora te u drugim poslovima s Pružateljem djeluje izvan okvira svog poslovanja ili izvan okvira svog samostalnog obavljanja svoje profesije;
"Besplatni uzorak"
ima značenje dano u čl. 3.3. a);
"GTC"
znači ove Opće uvjete;
"Poziv"
znači poziv Zainteresirane strane Davatelju da napravi pojedinačnu ponudu;
"Zainteresirana strana"
znači Potrošač ili Tvrtka zainteresirana za sklapanje Ugovora;
"Kupac"
označava osobu koja je s Davateljem sklopila ugovor sukladno čl. 2.2. Ugovora;
"Korisnički račun"
znači račun koji je kreirao korisnik unutar aplikacije, a koristi se za korištenje aplikacije i usluga;
"Zakon o porezu na dodanu vrijednost"
znači Zakon br. 235/2004 Coll,
"Zakon o određenim informacijskim uslugama"
znači Zakon br. 480/2008 Coll., o određenim uslugama informacijskog društva i o izmjenama i dopunama određenih zakona, s izmjenama i dopunama;
"Zakon o zaštiti osobnih podataka"
znači Zakon br. 101/2000 Coll, o zaštiti osobnih podataka, s izmjenama i dopunama;
"Zakon o zaštiti potrošača"
znači Zakon br. 634/1992 Coll., o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama;
"Zakon o računovodstvu"
znači Zakon br. 563/1991 Coll, Zakon o računovodstvu, s izmjenama i dopunama.
Ovisno o kontekstu, gore navedene definicije, kao i bilo koji drugi pojmovi u jednini, uključuju množinu, a muški uključuje ženski rod, i obrnuto, te će se primjenjivati mutatis mutandis na jedninu i množinu definiranih izraza.
2. Ugovor
2.1. Predmet Ugovora
Sklapanjem Ugovora Davatelj se obvezuje dati Korisnicima ovlaštenje za korištenje Aplikacije i Usluga u opsegu i pod uvjetima navedenim u Ugovoru, a posebno u članku 3. i 4. Općih uvjeta, te Kupac se obvezuje platiti Davatelju Cijenu za davanje takvog ovlaštenja, osim ako je Ugovorom određeno da je korištenje Aplikacije i Usluga besplatno.
Kupac se također obvezuje osigurati poštivanje Ugovora od strane ostalih Korisnika. Kupac će biti odgovoran za svako kršenje svojih obveza iz Ugovora od strane tih osoba kao da je sam prekršio relevantne obveze. Isto tako, u slučaju da Korisnik poduzme određenu radnju putem Računa Korisnika, Kupac će biti vezan tom radnjom sa stajališta Ugovora.
Kupac se nadalje obvezuje pribaviti i na zahtjev Davatelju dostaviti suglasnost drugih Korisnika, odnosno njihovih pravnih zastupnika, u slučaju da je takva suglasnost potrebna za određenu upotrebu Aplikacije ili za drugo izvršenje ovog Ugovora, osim ako takav pristanak takve osobe daju izravno Davatelju.
2.2. Sklapanje Ugovora
a) registracijom na Aplikaciju
Ugovor se sklapa registracijom Kupca u registracijskom sučelju Aplikacije.
Kupac se registrira ispunjavanjem osnovnih podataka za registraciju, a to su ime, prezime, e-mail adresa i lozinka po izboru Kupca. Adresa e-pošte i lozinka kasnije se koriste za pristup Aplikaciji od strane Korisnika i drugih Korisnika.
Registracijom Kupac potvrđuje da je pročitao sadržaj ovih Općih uvjeta, razumio ih u cijelosti, te izričito prihvaća sva prava i obveze koje iz njih proizlaze. Potrošač izjavljuje da je pročitao i razumio informacije koje su mu dane u članku 7. ovih Općih uvjeta.
Registracijom Kupac također pristaje na obradu osobnih podataka i slanje informativno-marketinških priopćenja na e-mail adresu koju je naveo, a sve u okviru i pod uvjetima iz članka 8. ovih Općih uvjeta.
Sklapanjem Ugovora Kupac zahtijeva od Davatelja da svoje obveze iz Ugovora počne izvršavati odmah nakon njegovog sklapanja, odnosno prije isteka roka za odustanak iz članka 2.4. ovih OUP.
Nakon pravilne registracije, Kupac ima pravo kreirati račun čitatelja u aplikaciji za sebe ili druge korisnike. Korištenje Aplikacije od strane Korisnika samo na temelju registracije je besplatno.
b) na temelju pojedinačne ponude
Kupac ima pravo pozvati Pružatelja na davanje pojedinačne ponude za sklapanje Ugovora (u daljnjem tekstu: Poziv). Poziv se može uputiti telefonom, e-poštom ili pisanim putem putem podataka za kontakt Pružatelja koji se nalaze u aplikaciji pod karticom „Kontakt“ ili drugih kontakt podataka Pružatelja koje će Pružatelj dostaviti Podnositelju u svrhu slanja Poziva. .
Poziv mora sadržavati, posebno, podatke o identifikaciji i kontaktu Podnositelja, barem opću specifikaciju zahtjeva Podnositelja i, gdje je primjenjivo, takve druge podatke koje Podnositelj ili Pružatelj mogu smatrati prikladnima ili potrebnima za pripremu Individualna ponuda. U slučaju da neki od ovih podataka nisu sadržani u Pozivu, Davatelj ima pravo tražiti njihovu dopunu.
Ponuditelj će, nakon primitka Poziva ili njegovog ispunjenja, Podnositelju na adresu navedenu u Pozivu poslati pojedinačnu ponudu, obično u obliku porezne isprave (u daljnjem tekstu: Ponuda) koja sadrži posebno specifikaciju predmet Ugovora, njegovu cijenu, te pozivanje na ove OU. Međutim, Ponuditelj nije dužan odgovoriti na Poziv. Ponuditelj ovime unaprijed isključuje mogućnost prihvaćanja Ponude s izmjenama.
Davatelj je spreman dopustiti pedagoško-psihološkim savjetovalištima ili sličnim organizacijama, kao i knjižnicama u Republici Češkoj, privremeno korištenje aplikacije u okviru svoje djelatnosti besplatno, bez ograničenja i budućih obveza, osim obveze da tolerirati objavu svojih referentnih podataka u aplikaciji. Kako bi se ta činjenica mogla prikazati u ponudi, iz Poziva mora biti vidljivo da je podnositelj jedan od navedenih subjekata, npr. slanjem Poziva na adresu navedenu u Prijavi pod karticom "Za knjižnice" ili ispunjavanjem obrasca koji se nalazi u Prijavi pod rubrikom "Pedagoško-psihološka savjetovališta".
Ugovor je sklopljen u trenutku kada Podnositelj plati odgovarajući porezni dokument ili na drugi način počne postupati na način da prihvaćanje Ponude postaje evidentno.
2.3. Promjena Ugovora
Registrirani korisnik ima pravo promijeniti Ugovor tako da umjesto da imaju pravo na korištenje besplatne varijante Aplikacije i Usluge u skladu s člankom 3.3(a) OUP-a, Korisnici ili neki od njih će imati pravo na korištenje bilo kojeg od plaćene varijante Aplikacije i Usluge iz članka 3.3(a) OUP-a. 3.3. pod točkom b) Općih uvjeta, odnosno proširenje prava korištenja bilo koje od ovih varijanti Aplikacije. Navedene promjene stupaju na snagu u odnosu na određene korisnike istekom razdoblja navedenog u članku 3.3(a) ili (b) Općih uvjeta za koje je trajalo ovlaštenje dotičnog Korisnika za korištenje prethodne verzije Aplikacije, ali ne ranije od datuma plaćanja cijene.
Kupac će izvršiti promjenu odabirom željene varijante i trajanja mogućnosti korištenja Aplikacije i Usluga u kartici Postavke/Licenca za pojedinog Korisnika, te izvršiti uplatu Cijene.
Ostale izmjene Ugovora ugovorne strane će pojedinačno dogovarati i potvrđivati na način propisan za sklapanje Ugovora na temelju pojedinačne ponude, osobito ako je Ugovor sklopljen i na ovaj način.
Uslužitelj zadržava pravo izmjene uvjeta korištenja Aplikacije i pružanja Usluga u razumnoj mjeri, posebice opsega mogućeg korištenja Aplikacije ili Usluga, pri čemu će Kupac o takvoj promjeni uvijek biti obaviješten putem adresu e-pošte koju je kupac naveo tijekom registracije za aplikaciju. Novi uvjeti stupaju na snagu i stupaju na snagu u roku od 30 dana od njihove objave u sučelju Aplikacije i slanja informacije o promjeni Kupcu, osim ako Kupac u tom roku odbije promjene otkazivanjem svoje registracije. ili na drugi način obavijesti Davatelja da odbija izmjene i raskida Ugovor iz navedenog razloga.
Međutim, Pružatelj nema pravo mijenjati Ugovor na ovaj način iz razloga koji je morao predvidjeti prilikom sklapanja Ugovora ili zbog promjene osobnih ili financijskih okolnosti Pružatelja.
2.4 Trajanje i raskid Ugovora
Ugovor je sklopljen na određeno vrijeme, od dana njegovog sklapanja na bilo koji od načina navedenih u članku 2.2 gore do trenutka otkazivanja računa Kupca. Ovo ne dovodi u pitanje pravo stranaka na odustajanje od Ugovora u skladu s relevantnim odredbama Građanskog zakonika.
Potrošač ima pravo odustati od Ugovora u roku od četrnaest dana od dana njegovog sklapanja.
Prilikom odustajanja od Ugovora u skladu s postupkom iz prethodnog stavka, može se koristiti i obrazac za odustajanje koji se nalazi u aplikaciji pod karticom Postavke/Podrška ili priložen uz ponudu. Davatelj će potvrditi potrošaču, na elektroničkoj adresi potrošača koju je potrošač naveo u registraciji u skladu s člankom 2.2(a) ili u pozivu u skladu s člankom 2.2(b), primitak potrošačevog povlačenja bez nepotrebnog odgađanja nakon njegove dostave Davatelju.
Ako Potrošač iskoristi pravo na odustanak od Ugovora u skladu s prethodnim stavcima, navedeni rok za odustanak smatrat će se ispunjenim ako Potrošač tijekom roka odustajanja od Ugovora pošalje obavijest Davatelju da odustaje od Ugovora.
3. Specifikacija aplikacije i ponuđenih usluga
3. 1. Specifikacija i funkcioniranje aplikacije
Aplikacija funkcionira kao takozvani individualni trener čitanja i prvenstveno se koristi za poboljšanje razine čitanja, pomažući kod poteškoća s čitanjem, uključujući disleksiju. Aplikacija na taj način pomaže poboljšati učinkovitost i kvalitetu čitanja korisnika.
Aplikacija je razvijena u suradnji s defektolozima i kombinira njihovu stručnost sa skalabilnošću i drugim prednostima računalne aplikacije. Poučavanje i vježbanje čitanja u aplikaciji oslanja se na desetljećima provjerene i korištene metode poučavanja ove vještine, kao i na nove oblike poučavanja koji omogućuju korištenje interaktivnog online okruženja, a sve prema potrebama pojedinih Korisnika.
Nakon popunjavanja potrebnih podataka, Korisnik ima mogućnost proći kroz dijagnostiku vještina čitanja, na temelju koje mu se automatski nudi popis vježbi za njegove individualne potrebe. Rezultati vježbi, u kombinaciji sa subjektivnom ocjenom njihove težine, koriste se za prilagođavanje pojedinačnih vježbi ili cijelog popisa vježbi trenutnim vještinama Korisnika.
Međutim, zbog individualne fiziološke i psihološke dispozicije svake osobe, Davatelj ne jamči da će svaki Korisnik moći postići navedena poboljšanja u svojim vještinama čitanja. Navedene vrijednosti poboljšanja realne su procjene temeljene na 1) dosadašnjem učinku Korisnika Aplikacije, 2) teoretskim izvorima stručnih autora i iskustvu stručnjaka uključenih u razvoj Aplikacije, i 3) pretpostavci da svaki Korisnik je istinski zainteresiran za poboljšanje svoje vještine čitanja, posebice kvalitete svog čitanja, te da će u tu svrhu neselektivno iu potpunosti slijediti sve preporuke i upute koje dobije u okviru Prijave i na drugi način dostavljenih materijala.
3.2 Korištenje aplikacije i pružanje usluga
Aplikacija je dostupna Korisnicima putem javnog interneta. Za nesmetano funkcioniranje Aplikacije, Uslužitelj preporuča Microsoft Windows, Linux ili Apple MacOS okruženje s Google Chrome ili Mozila Firefox internetskim preglednikom u najnovijoj dostupnoj verziji, odnosno za tablet verzije Aplikacije, Android operativne sustave u verziji 5 i novijoj ili iOS u verzijama 11 i novijim.
Davatelj se obvezuje osigurati Aplikacijske poslužitelje na strani Davatelja unutar opsega Usluga koje pruža Davatelj korištenjem standardne zaštite poslužitelja koju nudi trenutni operater poslužitelja (barem upotreba jakih lozinki i Vatrozida) i jamči da nepostojanje takve zaštita neće rezultirati
3.3 Varijante aplikacije i usluga
Nakon pravilne registracije, Kupac ima pravo odrediti osobe Korisnika s računom čitatelja. Te osobe imaju mogućnost koristiti Aplikaciju i Usluge na sljedeći način, osim ako nije drugačije navedeno u pojedinim varijantama Aplikacije i Usluga ili u opisu tih varijanti koji se nalazi u aplikaciji.
a) Besplatni pregled
Sklapanjem Ugovora Kupac uvijek stječe pravo korištenja besplatne varijante Aplikacije, tzv. Free Preview (dalje u tekstu „Besplatni pregled“). Pod besplatnim pregledom, svaki korisnik za kojeg kupac stvori račun čitatelja u aplikaciji ima pravo besplatno koristiti sve dostupne upute i vježbe uključene u aplikaciju u cijelosti u razdoblju od sedam (7) dana od datuma sklapanje Ugovora. Na ovaj način Korisnicima će se omogućiti besplatno upoznavanje s radom Aplikacije u određenom vremenskom razdoblju. Usluge se također pružaju kao dio besplatne demonstracije, ali bez zajamčenog vremena odgovora.
Međutim, s obzirom na besplatnu prirodu besplatne demonstracije, Davatelj zadržava pravo ograničiti ili prekinuti besplatnu demonstraciju u bilo kojem trenutku.
b) Plaćene verzije aplikacije
Kupac može za pojedinog Korisnika odabrati drugu verziju Aplikacije i Usluga Uslužitelja, čiji se opis nalazi u aplikaciji, te promijeniti postojeći Ugovor plaćanjem Cijene za bilo koju od njih.
Opis ovih varijanti uvijek uključuje opseg i način mogućeg korištenja Aplikacije i Usluga od strane Korisnika (inače u istom opsegu i na način kao i besplatni demo) trajanje mogućnosti korištenja Aplikacije i Usluga (obično 1 mjesec , 6 mjeseci ili 1 godina) u okviru ovog opsega, te naznaku cijene. U mjeri u kojoj opis pojedinačnih varijanti Aplikacije i Usluga nije naveden u aplikaciji, ovi Opći uvjeti su mjerodavni.
U ovim varijantama, osobe koje koriste Aplikaciju u navedenom vremenskom razdoblju uvijek će imati mogućnost koristiti i Usluge uz zajamčeno vrijeme odgovora, odnosno vrijeme između registracije zahtjeva za podršku i obavijesti o predloženom rješenju.
3.4. Ograničenje mogućnosti korištenja Aplikacije i Usluga
Pružatelj ima pravo prekinuti rad poslužitelja Pružatelja ili drugih uređaja koji utječu na značajke Aplikacije ili Usluga dogovorene u Ugovoru, posebno na njihovu funkcionalnost, na razdoblje koje je nužno potrebno, u slučaju potrebe za održavanjem ili izmjene ovih uređaja, kao i u slučaju pretjeranog rada Aplikacije (npr.
U slučaju nedostupnosti Aplikacije ili Usluga Korisnicima, ili nefunkcionalnosti nekog od njihovih dijelova zbog razloga na strani Davatelja, a koje Davatelj objektivno može spriječiti i od njega se to može opravdano zahtijevati, Kupac je dužan ima pravo ostvariti prava iz neispravne izvedbe iz članka 6. OUP-a. U te svrhe, Aplikacija će se smatrati nedostupnom Korisnicima tek od trenutka kada Kupac obavijesti Davatelja o takvoj nedostupnosti.
Primjer takvog razloga je održavanje Aplikacije ili prekid poslužitelja Davatelja ili drugih uređaja na razdoblje dulje od striktno potrebnog, ažuriranje Aplikacije ili druga radnja koja zahtijeva njezinu privremenu nedostupnost. Razlozi nedostupnosti Aplikacije na strani Davatelja, s druge strane, ne uključuju, posebno, čimbenike koji su izvan kontrole Davatelja, rezultat softvera ili hardvera treće strane, planirani prekid usluge ili druge privremene ili trajne nepredvidive i nepremostive prepreke neovisne o volji Davatelja.
Davatelj će obavijestiti Korisnika o planiranom prekidu usluge za koji sazna i koji rezultira nedostupnošću Aplikacije dulje od 8 sati najmanje 3 dana unaprijed. Davatelj će obavijestiti Kupca o ostalim razlozima obustave izvršenja i razlogu za to bez nepotrebnog odgađanja nakon što ih sazna.
Korisnici nemaju pravo koristiti Aplikaciju ili Usluge na način koji bi mogao uzrokovati štetu Davatelju ili drugim osobama, kršiti prava tih osoba ili ograničiti korištenje Aplikacije i Usluga od strane drugih osoba, ili na druge načine zbog kojih Aplikacija nije očito namijenjena (npr.
Ako Davatelj ima razloga vjerovati da bilo koji od Korisnika koristi Aplikaciju ili Usluge na neovlašten način, kršeći uvjete Licence (vidi članak 4.) ili na drugi način kršeći Ugovor, Davatelj može, nakon prethodne obavijesti, Kupac poslao na elektroničku adresu navedenu tijekom registracije, ograničiti Licencu ili, u krajnjem slučaju, povući se iz Ugovora, uključujući otkazivanjem stvorenog korisničkog računa.
U nužnim slučajevima vrijednim posebnog razmatranja, ako Uslužitelj utvrdi da bilo koji od Korisnika materijalno krši uvjete Ugovora ili koristi Aplikaciju u suprotnosti sa zakonom, ima pravo povući se iz Ugovora bez prethodne obavijesti ili poduzeti druge odgovarajuće korake za ispravljanje situacije.
4. Licenca
4.1. Dodjela licence
Kupac potvrđuje da su Aplikacija i određene Usluge ili njihovi dijelovi zaštićeni kao djela zaštićena autorskim pravom Zakonom o autorskim pravima i drugim zakonima i međunarodnim ugovorima koji se odnose na zaštitu intelektualnog vlasništva. Davatelj je izvršitelj imovinskih prava na ovim autorskim djelima ili njihovim dijelovima na temelju ugovornih odnosa Davatelja s autorima.
Sklapanjem Ugovora Davatelj daje Korisnicima licencu za korištenje Aplikacije, Usluga ili onih njihovih dijelova koji ispunjavaju svojstva autorskog djela (dalje u tekstu „Autorsko djelo“ i „Licenca“), a sve u okviru opsegu i pod uvjetima navedenim u korisničkom sučelju aplikacije, Ugovoru i ovim OU (osobito čl.
4.2. Opseg licence
Korisnici imaju pravo koristiti Autorsko djelo u obliku koji im je dostupan u mjeri i za takve upotrebe koje su potrebne za postizanje svrhe Ugovora. Licenca je ugovorena kao neisključiva, teritorijalno neograničena i za vrijeme trajanja Ugovora, ali ne dulje od trajanja vlasničkih prava autora.
Osim ako Ugovorom nije drugačije navedeno, Korisnici nemaju pravo reproducirati, distribuirati, iznajmljivati, davati u zakup, posuđivati, stavljati na raspolaganje drugim osobama ili na drugi način prekoračiti kvantitativni ili drugi opseg mogućeg korištenja dogovorenog u Ugovoru bez pisanog pristanka Davatelja. . Bez takve suglasnosti, oni također nemaju pravo ostvarivati osobna prava autora, osobito na bilo kakve izmjene ili druge intervencije u Autorskom djelu, na njegovu kombinaciju s drugim djelom ili uključivanje u kolektivno djelo, na preuzimanje autorstva nad Autorsko djelo, modificirati ili promijeniti oznake autora, naziv Autorskog djela, koristiti Autorsko djelo na način koji umanjuje njegovu vrijednost za Davatelja. U slučaju dvojbe o načinu mogućeg korištenja Autorskog djela, Naručitelj je dužan zatražiti upute od Davatelja i do odgovora od Davatelja vrijedi u manjoj mjeri ovlaštenje za korištenje Autorskog djela.
4.3. Ostali uvjeti i odredbe licence
Pružatelj će također Kupcu pružiti sve dokumente i informacije potrebne za korištenje Licence. Kupac nije ovlašten izvoditi bilo kakvu ponovnu kompilaciju, transformaciju, obrnutu analizu ili druge operacije obrnutog inženjeringa Autorskog djela.
5. Uvjeti plaćanja
5.1. Cijena
Cijena svake varijante aplikacije navedena je u sučelju aplikacije. Korisnici mogu koristiti plaćene varijante Aplikacije i Usluga samo u trenutku plaćanja Cijene putem pristupnika za elektroničko plaćanje koji se nalazi u sučelju Aplikacije, osim ako se Davatelj drugačije ne dogovori s Kupcem.
Nakon plaćanja, Davatelj će Kupcu izdati porezni dokument koji će mu biti dostupan u elektroničkoj verziji izravno u aplikaciji.
Cijena ne uključuje troškove Korisnika potrebne za spajanje na Internet. Ove troškove snose sami korisnici.
5.2. Ponavljajuća plaćanja
U slučaju korištenja opcije ponavljajućeg plaćanja, redovne mjesečne pretplate, fiksna uplata će se uvijek odbijati jednom mjesečno (maksimalno do 15 EUR mjesečno).
Podaci o platnoj kartici bit će sigurno pohranjeni samo na strani GoPaya - našeg pružatelja usluga plaćanja. GoPay obrađuje podatke o platnim karticama u skladu s međunarodnim sigurnosnim standardom PCI-DSS Level 1 (najviša razina sigurnosti podataka u financijskom sektoru).
Suglasnost za pohranu podataka i ponovnu uplatu moguće je otkazati u bilo kojem trenutku izravno u aplikaciji kod dotičnog studenta ili na e-mail adresu support@levebee.com.
6. Politika reklamacija
6.1 Odgovornost dobavljača za nedostatke
Davatelj je odgovoran Kupcu za činjenicu da Aplikacija ima karakteristike navedene u Ugovoru i da su Kupcu dostavljene pod ugovorenim uvjetima.
Ako su Aplikacije ili Usluge u smislu članka 3.4 Općih uvjeta nedostupne zbog razloga na strani Davatelja koje je Davatelj objektivno u mogućnosti spriječiti i od njega se to može pošteno zahtijevati, ako ne odgovaraju opisu danom u sučelja Aplikacije, u Ugovoru ili u ovim Općim uvjetima ili ako nisu stavljeni na raspolaganje Kupcu u dogovorenom roku, Kupac ima pravo od neispravne izvedbe.
6.2 Ograničenje odgovornosti Dobavljača za nedostatke
Uslužitelj neće biti odgovoran za bilo kakve nedostatke u aplikaciji ili uslugama ili njihovim dijelovima, niti za štetu (uključujući gubitak podataka, neovlašteni upad u korisnički račun, gubitak podataka i informacija o procesu učenja), ako su nedostaci također bili uzrokovano
a) kao posljedica nepropisnog korištenja od strane Korisnika (npr. a.) zbog korištenja neprimjerenog sadržaja (npr. zbog nestručnog zahvata u isporuci sustava i programske opreme i okruženja, ili stvaranje, učitavanje ili prilaganje neprikladnog sadržaja i sl.) .). );
b) nekompatibilnost ili problematična funkcionalnost Aplikacije, Usluga ili njihovih dijelova s računalnim programima i hardverom koji nisu navedeni kao kompatibilni s aplikacijom u Ugovoru ili aplikaciji, ili koje Davatelj ne preporučuje na navedenim lokacijama;
c) nepravilnog korištenja Aplikacije, Usluga ili nefunkcionalne internetske veze od strane Korisnika;
d) nedovoljna sigurnost računa od strane Korisnika, zaraza lokalne mreže takvih osoba ili njihovih računala računalnim virusima (spyware, malware, itd.).
e) priopćavanje netočnih ili dvosmislenih podataka Korisniku;
f) neispravan rad tehničke opreme Korisnika, operativnog sustava ili mreže ili programa trećih strana koji se pokreću istovremeno s Aplikacijom ili utječu na njezin ispravan rad;
g) viša sila, npr. Gg. g. ratnog stanja, promjena zakonskih propisa, uslijed kojih je Davatelju znatno otežano izvršenje Ugovora, elementarnih nepogoda ili drugih izvanrednih nepredvidivih i nepremostivih prepreka koje nastaju neovisno o volji Davatelja.
Pružatelj također nije odgovoran za očite nedostatke na koje Kupac nije ukazao najkasnije kada su Aplikacija, Usluga ili njihovi dijelovi stavljeni na raspolaganje, ili ako su se pojavili kasnije, tada bez nepotrebnog odgađanja nakon što je Kupac imao priliku otkriti nedostatke, u smislu § 1921 Građanskog zakonika. U takvom slučaju, Dobavljač će se usprotiviti zakašnjelom otkrivanju nedostatka i sud ne može naknadno priznati Kupcu pravo na neispravno izvršenje.
6.3. Prava od neispravne izvedbe
Potrošač ima sljedeća prava prema neispravnoj izvedbi, ovisno o tome je li nedostatak otklonjiv ili ne. Ako je kvar izlječiv, Potrošač ima pravo, prema vlastitom izboru, (i) na popravak kvara i proširenje prava na korištenje relevantne verzije Aplikacije na one korisnike koji su bili ograničeni u korištenju Prijavu kao rezultat kvara za vrijeme trajanja kvara, ili (ii) razuman popust od cijene. Ako se nedostatak ne može popraviti i Aplikacija se ne može ispravno koristiti zbog nedostatka, Potrošač se može (i) povući iz Ugovora ili (ii) zahtijevati razuman popust na cijenu.
6.4. Ostvarivanje prava na manjkavu izvedbu
Kupac će obavijestiti Dobavljača o svim nedostacima bez nepotrebnog odgađanja nakon što ih je mogao otkriti pravodobnom inspekcijom i razumnom pažnjom.
Kupac će obavijestiti o nedostacima u aplikaciji i ostvariti izborno pravo na neispravnu izvedbu koje proizlazi iz članka 6.3.
pisanom obavijesti ili na bilo koji drugi način koji Pružatelju omogućuje nedvojbenu identifikaciju Kupca, a posebno telefonom, e-poštom ili pisanim putem na adresu za dopisivanje, odnosno putem drugih kontakt podataka Pružatelja koji se nalaze u aplikaciji u "Kontaktima " (u daljnjem tekstu "Reklamacija").
Kupac je dužan u prigovoru navesti utvrđeni nedostatak ili točno opisati kako se nedostatak manifestira. Datum podnošenja prigovora je datum na koji je prigovor koji sadrži opis kvara ili njegovih pojavnih oblika, kako bi se prijavljeni nedostatak mogao ispitati, dostavljen Davatelju.
Davatelj će Kupcu izdati potvrdu na odgovarajući način (s obzirom na formu prigovora) koja će sadržavati podatke o tome kada je Kupac podnio svoj zahtjev, koji je sadržaj prigovora i način postupanja po prigovoru. na zahtjev Kupca, a naknadno i potvrdu o datumu i načinu rješavanja prigovora, uključujući potvrdu o popravku i njegovom trajanju, odnosno pisano obrazloženje odbijanja prigovora.
Pružatelj će o prigovoru odlučiti bez nepotrebnog odgađanja, au složenim slučajevima najkasnije u roku od tri radna dana od dana njegovog podnošenja. Ovo vremensko ograničenje ne uključuje razumno vrijeme potrebno za stručnu procjenu nedostatka.
Zahtjev, uključujući uklanjanje kvara, mora se riješiti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana Zahtjeva, osim ako se Pružatelj i Kupac dogovore o dužem roku. Istek ovog razdoblja uzalud smatrat će se materijalnim kršenjem Ugovora.
7. Informacije za potrošače
Osim toga, ovim člankom OUP-a, Ponuditelj ispunjava svoju obvezu informiranja prema potrošaču koja proizlazi iz odredaba § 1811, § 1820 i § 1826 Građanskog zakonika te također Zakona o zaštiti potrošača.
Identitet i adresa Pružatelja, uključujući adresu za dostavu elektroničke pošte, navedeni su u članku 1.1. ovih OUP-a, kao i u Zahtjevu. Opis pružene izvedbe naveden je u članku 3. Općih uvjeta i u Prijavi ili u Ponudi, uključujući sve druge specifikacije, kao što je način izvršenja Ugovora od strane Davatelja ili informacije o funkcionalnosti digitalnog sadržaj i mjere njegove tehničke zaštite.
Cijena, način plaćanja i svi troškovi ili naknade vezani uz predmet izvođenja navedeni su u članku 5. OUP. Pojedinosti o pravima koja proizlaze iz neispravne izvedbe i uvjetima za njihovo ostvarivanje sadržani su u članku 6. Općih uvjeta. Pojedinosti o trajanju Ugovora i mogućnosti njegovog raskida navedene su u članku 2. 4. OUP-a, uključujući pouku Potrošača o pravu na odustanak od Ugovora, svim uvjetima, rokovima i postupcima za ostvarivanje tog prava, posebno mogućnost korištenja obrasca za odustajanje koji se nalazi u aplikaciji na kartici Postavke/Podrška ili priložen uz ponudu.
Ugovor se u pravilu sklapa komunikacijom na daljinu. Troškove korištenja daljinskih sredstava komunikacije u vezi s Ugovorom snosi potrošač. Ugovor se također može sklopiti u prijevodu na druge jezike ili na drugim jezicima, međutim, češka verzija Ugovora će uvijek biti priložena i u slučaju bilo kakve sumnje o sadržaju Ugovora, češka verzija Ugovora će biti mjerodavna. . Pojedinosti Ugovora uključujući ove Opće uvjete pohranjuju se u aplikaciji i Potrošač im može pristupiti putem registracije.
Potrošač se ima pravo obratiti nadzornom tijelu, a to je češka trgovačka inspekcija, sa svim prigovorima na radnje Davatelja koje nisu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U slučaju spora između Ponuđača i Potrošača u vezi s Ugovorom, Potrošač se ima pravo obratiti Češkoj trgovačkoj inspekciji sa sjedištem na adresi Štěpánská 15, Prag 2, internetska adresa www.coi.cz i https://adr. coi.cz/cs, kao predmet izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova. Sve pojedinosti o mogućnostima izvansudskog rješavanja sporova nalaze se na web stranici Češke trgovinske inspekcije.
8. Obrada osobnih podataka
8.1. Suglasnost za obradu osobnih podataka
U smislu članka 8. Kupcima odnosno Korisnicima smatraju se samo fizičke osobe jer se GDPR i Zakon o zaštiti osobnih podataka ne primjenjuju na osobne podatke pravnih osoba.
Označavanjem odgovarajuće kućice tijekom registracije, Kupac je pristao na obradu osobnih podataka od strane Davatelja, u opsegu i u svrhu utvrđenu u članku 8.2(b) ovog članka, kao i na korištenje Kupčevog elektroničkog kontakt podatke od strane Davatelja i njegovih ovlaštenih osoba u tu svrhu. Kupac istovremeno izjavljuje da su podaci koje je dostavio istiniti, točni i potpuni, te da su dati dobrovoljno, te da je upoznat sa svojim pravima iz članka 8.5 Općih uvjeta.
Kupac potvrđuje da bez obrade osobnih podataka u svrhu sklapanja i izvršenja Ugovora u skladu s člankom 8.2 (a), znanstvenog istraživanja u skladu s (c) i izvršavanja pravnih obveza Davatelja u skladu s (d) u nastavku, Ugovor se ne može sklopiti, ali nije potrebna suglasnost za obradu u marketinške i komercijalne svrhe prema članku 8.2 (b) OUP-a. 8.2. slovo b) u nastavku, Davatelj ima pravo ne dati ili povući takvu suglasnost u bilo kojem trenutku, bez utjecaja na mogućnost sklapanja ili izvršenja Ugovora.
Kupac koji je Pružatelju dao privolu u skladu s prethodnim stavkom ima pravo povući takvu privolu u bilo kojem trenutku, čak i djelomično, u bilo kojem obliku koji pružatelju čini očiglednim da je Kupac ili druga osoba koja je ovlaštena učiniti pa u ime Kupca.
8.2. Svrha i opseg obrade osobnih podataka
Pružatelj obrađuje osobne podatke Korisnika sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, Zakonu o određenim uslugama informacijskog društva i GDPR-u, za potrebe
a) pregovaranje o sklapanju Ugovora i ostvarivanje prava i obveza iz Ugovora;
b) marketinške i druge poslovne komunikacije, posebno za informiranje Kupca o drugim proizvodima i uslugama Pružatelja i trećih strana;
c) znanstvena istraživanja u svrhu poboljšanja i razvoja Aplikacije i kvalitete Usluga, posebno uz pomoć tzv. "kolačića".
d) izvršavanje zakonskih obveza Pružatelja;
i za svrhe navedene u a) i b) gore u mjeri u kojoj:
- ime i prezime, ako postoji, Kupca;
- e-mail adresu Kupca;
- IP adrese Kupca;
u svrhu navedenu u (c) gore, također u mjeri u kojoj:
a u svrhu iz gornje točke d) u opsegu
podatke predviđene mjerodavnim zakonodavstvom primjenjivim na Pružatelja, posebice u mjeri u kojoj je Zakon o računovodstvu, prema kojem je Pružatelj dužan obrađivati sve knjigovodstvene isprave i računovodstvene evidencije.
8.3. Način obrade osobnih podataka
Pružatelj osobne podatke prema ovom članku obrađuje automatiziranim putem unutar informacijskih sustava Pružatelja i ručno, a sve na način koji osigurava odgovarajuću sigurnost osobnih podataka, uključujući njihovu zaštitu. U tu svrhu, Davatelj će posebno koristiti sljedeće tehničke i organizacijske mjere za zaštitu osobnih podataka od neovlaštene ili nezakonite obrade te od slučajnog gubitka, uništenja ili oštećenja:
Pohrana svih dokumenata i rezervnih digitalnih repozitorija u zaključanim prostorijama Davatelja
Ručnu obradu obavljaju zaposlenici Pružatelja ili obrađivač treće strane odabran od strane Pružatelja, o čijem će identitetu Pružatelj obavijestiti Korisnika. Sve osobe koje dolaze u dodir s osobnim podacima temeljem ovog članka obvezuju se obvezom povjerljivosti.
8.4. Razdoblje obrade osobnih podataka
a) gore za vrijeme trajanja prava i obveza iz Ugovora, u pravilu do otkazivanja računa Kupca, u svrhu iz točke b) gore deset (10) godina od datuma pružanje osobnih podataka ili dok Kupac ne povuče privolu za njihovu obradu, u svrhu iz točke b) gore u razdoblju od deset (10) godina od datuma pružanja osobnih podataka ili dok Kupac ne povuče privolu za njihovu obradu, u svrhu navedenu u točki c) gore u razdoblju od deset (10) godina od datuma pružanja osobnih podataka. (c) gore za vrijeme trajanja takvog znanstvenog istraživanja, au svrhu iz (d) gore za razdoblje koje zahtijeva relevantno zakonodavstvo (sukladno Zakonu o računovodstvu, obveza čuvanja računovodstvenih evidencija i knjigovodstvenih dokumenata za razdoblje od 5 godina).
8.5. Prava osoba čije osobne podatke Davatelj obrađuje
Davatelj će osobama čije osobne podatke obrađuje pružati informacije o poduzetim mjerama po njihovom zahtjevu u skladu sa sljedećim točkama, bez nepotrebnog odgađanja, au svakom slučaju u roku od mjesec dana od dana primitka zahtjeva.
Ovaj se rok može produljiti za dodatna dva mjeseca ako je potrebno te s obzirom na složenost i brojnost zahtjeva. Pružatelj će obavijestiti osobu koja podnosi zahtjev o svakom takvom produženju u roku od mjesec dana od primitka zahtjeva, zajedno s razlozima za odgodu.
Ako je zahtjev podnesen u elektroničkom obliku, podaci se dostavljaju iu elektroničkom obliku. Na zahtjev podnositelja, podaci se mogu dati usmeno, uz uvjet da se identitet podnositelja dokaže na drugi način. Svi zahtjevi, primjedbe i sl. mogu se uputiti putem Aplikacije.
Ako Pružatelj ne poduzme traženu radnju, dužan je bez odgode, au roku od mjesec dana od primitka zahtjeva, obavijestiti podnositelja o razlozima nepostupanja te o mogućnosti podnošenja pritužbe nadzornom tijelu i traženja sudske zaštite.
ili odbiti udovoljiti zahtjevu.
Ako Pružatelj ima opravdanu sumnju u identitet podnositelja zahtjeva, može zatražiti dostavljanje dodatnih podataka potrebnih za potvrdu identiteta podnositelja zahtjeva.
a) Pravo na pristup osobnim podacima
Osobe čije osobne podatke Pružatelj obrađuje imaju pravo od Pružatelja dobiti potvrdu o tome obrađuju li se osobni podaci koji se na njih odnose ili ne te, ako se obrađuju, imaju pravo dobiti pristup tim osobnim podacima i informacijama o sljedećem:
Pružatelj će osigurati kopiju obrađenih osobnih podataka. Davatelj može naplatiti razumnu naknadu na temelju administrativnih troškova za dodatne kopije na zahtjev relevantne osobe. Ako podnositelj zahtjeva podnese zahtjev u elektroničkom obliku, podaci se dostavljaju u uobičajenom elektroničkom obliku, osim ako podnositelj zahtjeva ne zahtijeva drugačije. Pravo na dobivanje ove kopije neće negativno utjecati na prava i slobode drugih osoba.
b) Pravo na ispravak
Osobe čije osobne podatke Pružatelj obrađuje imaju pravo na ispravak netočnih osobnih podataka koji se na njih odnose bez nepotrebnog odgađanja. Uzimajući u obzir svrhe obrade, takve osobe imaju pravo na dopunu nepotpunih osobnih podataka, uključujući davanje dodatne izjave.
c) Pravo na brisanje
sobe čije osobne podatke Pružatelj obrađuje imaju pravo zahtijevati od Pružatelja brisanje osobnih podataka koji se na njih odnose bez nepotrebnog odgađanja, a Pružatelj je dužan brisati osobne podatke bez nepotrebnog odgađanja ako postoji jedan od sljedećih razloga:
Ako je Pružatelj otkrio osobne podatke i dužan ih je izbrisati sukladno prethodnom stavku, poduzet će razumne korake, uzimajući u obzir dostupnu tehnologiju i troškove provedbe, uključujući tehničke mjere, kako bi obavijestio druge voditelje obrade koji obrađuju takve osobne podatke da nositelj podataka zatražio je brisanje svih referenci, kopija ili replikacija takvih osobnih podataka.
Gore navedeni stavci ne primjenjuju se ako je obrada neophodna::
d) Pravo na ograničenje obrade
Osobe čije osobne podatke Pružatelj obrađuje imaju pravo zatražiti od Pružatelja ograničenje obrade u bilo kojem od sljedećih slučajeva
Ako je obrada ograničena u skladu s prethodnim stavkom, takvi osobni podaci mogu se, uz iznimku njihove pohrane, obrađivati samo uz privolu tih osoba ili za uspostavljanje, ostvarivanje ili obranu pravnih zahtjeva, radi zaštite prava druge fizičke ili pravne osobe ili iz razloga važnog javnog interesa Europske unije ili države članice. Osobu koja je ishodila ograničenje obrade prema prethodnom stavku Davatelj će unaprijed obavijestiti da će ograničenje obrade biti ukinuto.
e) Obaveza pružatelja obavijesti o ispravljanju, brisanju i ograničavanju obrade
Davatelj će obavijestiti pojedinačne primatelje kojima su osobni podaci otkriveni o svakom ispravljanju ili brisanju osobnih podataka ili ograničenju obrade u skladu s prethodnim člankom 8.5 Općih uvjeta, osim ako se to pokaže nemogućim ili zahtijeva nerazmjeran napor. Davatelj će obavijestiti osobe na čije se osobne podatke radi o takvim primateljima ako oni to zatraže.
f) Pravo na prenosivost podataka
Osobe čije osobne podatke Pružatelj obrađuje imaju pravo dobiti osobne podatke koji se na njih odnose, a koje su dali Pružatelju, u strukturiranom, uobičajeno korištenom i strojno čitljivom formatu te pravo prenijeti takve podatke drugom voditelju obrade bez smetnja od strane Pružatelja, pod uvjetom da se, i u mjeri u kojoj, obrada provodi automatiziranim sredstvima.
U ostvarivanju prava na prenosivost podataka prema prethodnom stavku, dotične osobe imaju pravo da Davatelj izravno prenese osobne podatke drugom voditelju obrade, ako je to tehnički izvedivo.
Ostvarivanje prava iz ovog članka ne dovodi u pitanje pravo na brisanje u skladu s gornjom točkom (c). Ovo se pravo ne primjenjuje na obradu potrebnu za obavljanje zadaće koja se provodi u javnom interesu ili u izvršavanju službenih ovlasti dodijeljenih Davatelju.
Ostvarivanje prava iz ovoga članka ne smije ujedno negativno utjecati na prava i slobode drugih osoba.
g) Pravo na prigovor na obradu
Osobe čije osobne podatke Uslužitelj obrađuje imaju pravo u bilo kojem trenutku uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se na njih odnose
h) Automatizirano individualno donošenje odluka, uključujući profiliranje
Osobe čije osobne podatke Pružatelj obrađuje imaju pravo ne podlijegati bilo kojoj odluci koja se temelji isključivo na automatiziranoj obradi, uključujući profiliranje, koja ima pravne učinke u odnosu na njih ili značajno utječe na njih na sličan način. Ovo se ne primjenjuje ako je odluka:
(i) Obavijest o povredama osobnih podataka
Ako je vjerojatno da će određena povreda osobnih podataka dovesti do visokog rizika za prava i slobode fizičkih osoba, Davatelj će o povredi bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti osobe čiji su osobni podaci zahvaćeni te će opisati prirodu povrede osobnih podataka. jasnim i jednostavnim jezikom u obavijesti.
8.6 Dodatne informacije
Pravni temelj za obradu osobnih podataka u svrhu iz članka 8.2 a) OUP-a je nužnost tih podataka za izvršavanje prava i obveza iz Ugovora. Pravna osnova za obradu osobnih podataka u svrhu iz članka 8.2. b) OUP-a je privola fizičkih osoba na koje se relevantni osobni podaci odnose. Pravna osnova za obradu osobnih podataka u svrhu iz članka 8.2. c) Općih uvjeta je legitimni interes Davatelja za razvoj Aplikacije i poboljšanje Usluga. Pravna osnova za obradu osobnih podataka u svrhu iz članka 8.2. d) Općih uvjeta je nužnost poštivanja zakonskih obveza primjenjivih na Pružatelja.
Uslužitelj obrađuje osobne podatke samo za svoje interne potrebe i nema pravo davati, prenositi ili otkrivati takve podatke trećim stranama ili njima rukovati u većem opsegu nego što je to potrebno za potrebe bez pristanka Korisnika, osim ako je otkrivanje takvih informacija koje zahtijeva zakon ili nadležna tijela sukladno zakonskim propisima.
Osim potrebnog prijenosa sljedećih osobnih podataka sljedećim osobama navedenim na objavljenom popisu u aplikaciji pod karticom GDPR.
Ne dovodeći u pitanje bilo koja druga sredstva upravne ili sudske zaštite, svaka osoba čije osobne podatke obrađuje Davatelj ima pravo podnijeti pritužbu nadzornom tijelu, što je za Češku Republiku Ured za zaštitu osobnih podataka, ako on/ smatra da je obrada njegovih/njezinih osobnih podataka u suprotnosti sa zakonom.
9. Valjanost i djelotvornost, mjerodavno pravo
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu i primjenjuju se 25.5.2018.
Pravni odnosi prema Ugovoru uređeni su češkim pravom. Međutim, kao rezultat ovog izbora, potrošač nije lišen zaštite koju pružaju odredbe zakona od kojih se ne može odstupiti ugovorom i koje bi se primjenjivale u nedostatku izbora prava.
Prijevod ove stranice je osiguran radi vaše udobnosti. U slučaju sukoba tumačenja, češka verzija ima prednost.