Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.
Početni matematički pojmovi
U prethodnoj vježbi, dijete određuje gdje ima više, manje ili jednak broj sličica. Sada će aktivno stvarati skupine sličica slijedeći određene upute. Ova aktivnost će im omogućiti da pokažu svoje razumijevanje uspoređivanja u različitim situacijama. Ako jedna skupina sadrži manje predmeta, druga će imati više. U ovoj vježbi, radit će do 5 sličica.
Zašto je ova vježba važna?
Dok uspoređuje količine, dijete primjenjuje vještine povezivanja koje je već usvojio. Naprimjer, ako je 5 djece, treba im 5 stolaca. Spajajući svaki stolac s djetetom, mogu odrediti je li broj stolica jednak, veći od ili manji od broja djece i razumjeti što znače usporedbe. Uparujući sličice, dijete razvija razumijevanje odnosa. Isprva, dijete će sve situacije promatrati na isti način, dok ne shvati da ne može dati svakom prijatelju slatkiše, na primjer, uče da imaju manje slatkiša, što dovodi do toga da imaju više prijatelja nego slatkiša. Ova spoznaja je temelj za dublje razumijevanje brojevnih odnosa u budućnosti.
Za koga je vježba prikladna?
Obično se uključuje u aktivnosti za predškolce ili rane školske aktivnosti. Uz razvoj pojma o broju i logičkog zaključivanja, potiče i razvijanje jezičnih vještina.
Metodičke preporuke
Možemo pristupiti vježbi tek onda kada smo sigurni da dijete u potpunosti razumije pojmove „veći" i „manji".
Isprva, dijete se može mučiti s određivanjem točnog broja sličica u svakom okviru. U tom slučaju, dopustite im da ponovno poslušaju uputu.
Poticanjem djeteta da razmišlja naglas može poboljšati njegovo razumijevanje i smanjiti opterećenje njegovog radnog pamćenja.
Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije