Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.
Početni matematički pojmovi
Ova vježba stavlja naglasak na orijentaciju u nizu. Orijentacija u nizovima je djelomična vještina, ali je osnova za buduću orijentaciju u brojevnim nizovima.
Zašto je ova vježba važna?
Pasivno razumijevanje prostornih odnosa (što je na zadnjoj slici, koja slika je iza prve, što je između, itd.) i aktivno točno korištenje tih pojmova je važno ne samo u prirodnim situacijama već i u budućnosti na brojevnoj crti i geometriji.
Za koga je vježba prikladna?
Uglavnom je prikladna za predškolske ili rane školske aktivnosti. Osim što doprinosi izražavanju prostornih odnosa, razvija i jezične vještine.
Metodičke preporuke
Čitajte naglas upute, pustite zvučnu reprodukciju ili neka dijete pročita samo.
Slike će se pokazivati na zaslonu slijeva nadesno, što određuje njihov redoslijed. Dijete koristi upute kako bi razjasnio i utvrdio pojmove poput prije, nakon, između, u sredini, neposredno nakon, neposredno prije, itd.
Ako pogriješi, onda ima priliku ispraviti. Međutim, mora kliknuti ponovno na pogrešnu sliku (ponovno klikni kako bi se uklonila oznaka slike). Vodite djecu u opisivanju i pojašnjavanju njihovog postupka.
Postavke aplikacije omogućuju postavljanje različitih duljina od 5, 7 ili 9 predmeta.
Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Možemo opisati auto zaustavljen na crvenom svjetlu semafora ili parkirane u koloni. (Primjer: Koji je automobil najbliži našemu? Koje je boje auto koji je prvi na parkiralištu? Reci mi, koji automobili stoje između žutih i plavih automobila?)
Također možete stvoriti niz figurica ili igračaka i dijete pokazuje na točan predmet, prema uputama. (Primjer: Koja je figurica između Elze i žabe?Koje igračke se nalaze iza medvjedića? Kako se zove medo ispred medvjedića?)
Cijela obitelj se može uključiti. Svi članovi stanu u red i dijete opisuje tko je iza koga, tko je prvi, zadnji, između, u sredini, itd.