Prepoznavanje brojeva do 10 na temelju pitanja/potpitanja (veći, manji)

Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.

Prepoznavanje brojeva do 10 na temelju pitanja/potpitanja (veći, manji)

Početni matematički pojmovi


U ovoj vježbi, dijete mentalno vježba brojevne nizove do 10.


Levebee 152: Prepoznavanje brojeva do 10 na temelju pitanja/potpitanja (veći, manji)

Zašto je ova vježba važna?
Automatizacija (jasno utvrđena i sigurno primijenjena ideja) brojevnih nizova od 0 do 10 je jedan od uvjeta za uspješno brojanje. Dijete tako aktivira ispravnu mentalnu predodžbu brojeva.

Za koga je vježba prikladna?
Uglavnom za djecu u predškoli i razrednoj nastavi kao predmatematičke aktivnosti. Neka djeca rješavaju zadatak intuitivno i prirodno, dok neka trebaju pomoć korak po korak. Nekim učenicima ovaj zadatak može biti težak. 

Metodičke preporuke
Pročitajte djetetu upute, pustite zvučnu reprodukciju upute ili neka dijete samostalno pročita.

U ovoj igri, dijete igra protiv „pčelice" igru „Zamislila sam broj". Pčelica nasumično generira broj, a dijete pretpostavlja misaono broj uzastopnim pitanjima. Ako je dijete naučilo da je broj veći od 3, iz prethodnih upita, otkriva da je također manji od 5, tada je jasno da traži broj 4. Dobro razumijevanje omogućuje postavljanje „pametnih" pitanja te raniji i učinkoviti dolazak do rezultata. 

Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Možete igrati ovu igru s djetetom i izvan aplikacije, u automobilu, tramvaju ili u šetnji. Možete se izmjenjivati te onaj koji pronađe broj, postavljajući najmanje pitanja, pobjeđuje.