Traženje predmeta prema rednim brojevima do 10

Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.

Traženje predmeta prema rednim brojevima do 10

Početni matematički pojmovi


U ovoj vježbi, povezujemo pojmove s rednim brojevima. Dijete aktivno koristi pojmove prema uputama. 


Levebee 145: Traženje predmeta prema rednim brojevima do 10

Zašto je ova vježba važna?
Dosada smo se bavili s brojevima, ali važno je biti svjestan i redoslijeda brojeva. Posebno razumijevanje jezičnih relacijskih pojmova ispred, iza, neposredno ispred, neposredno iza, neposredno iza prvog, itd., koje je dijete vježbalo u vježbi 113. Razumiju li djeca te pojmove? Na ovaj način, dijete povezuje pojam o broju i brojevne odnose što je zahtjevno za jezično razumijevanje. 

Za koga je vježba prikladna?
Općenito pripada predškolskim i ranim školskim aktivnostima. Dio djece zadatak rješava intuitivno i prirodno, dio djece te zadatke treba proći detaljnije i uz pomoć. Nekoj djeci je ovaj zadatak težak. 

Metodičke preporuke
Pročitajte djetetu upute, pustite zvučnu reprodukciju upute ili neka dijete samostalno pročita.

U postavkama možemo prilagoditi duljinu reda. To prilagođava i zahtjevnost zadatka. Slike se učitavaju slijeva nadesno, tako da je prva slika uvijek na lijevoj strani. Ako dijete bude neuspješno u rješavanju, potrebno je provjeriti razumijevanje relacijskih pojmova ispred, iza, neposredno ispred, neposredno iza, neposredno nakon prvog itd. Provjeravamo je li dijete usvojilo brojeve i brojevne nizove - pogledajte prethodne vježbe u ovom odjeljku.  

Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Složite svakodnevne predmete: autiće, lutke, djecu, članove obitelji, sličice itd. Pitajte „Tko stoji prvi? Koji je autić zadnji? Koja lutka je treća u redu? Koji član obitelji stoji iza mame? Koja kockica je u sredini?" i tako dalje.