Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.
Početni matematički pojmovi
U ovoj vježbi, dijete povezuje sličice s rednim brojevima. Aktivno koriste sličice prema uputama.
Zašto je ova vježba važna?
Dosada, djeca su se bavila brojevima, ali važno je da nauče i njihov redoslijed. Pojmovi koji prikazuju njihove odnose poput ispred, iza, neposredno ispred, neposredno iza, neposredno iza prvog, itd. već su se vježbali u vježbi 113. Ovako, djeca stvaraju veze između pojma o broju, brojevnih odnosa koju su izazovni za jezično razumijevanje.
Za koga je vježba prikladna?
Uglavnom za djecu u predškoli i razrednoj nastavi kao predmatematičke aktivnosti. Neka djeca rješavaju zadatak intuitivno i prirodno, dok neka trebaju pomoć korak po korak. Nekim učenicima ovaj zadatak može biti težak.
Metodičke preporuke
Pročitajte djetetu upute, pustite zvučnu reprodukciju upute ili neka dijete samostalno pročita.
U postavkama možete odabrati duljinu reda. To prilagođava razinu zahtjevnosti. Slike se učitavaju slijeva nadesno, stoga je prva slika uvijek na lijevo. Ako dijete ne uspije riješiti zadatak, onda je potrebno provjeriti razumije li relacijske pojmove (ispred, iza, neposredno ispred, neposredno iza, odmah nakon prvog itd.). Provjerite jesu li usvojili brojevne nizove i razumjeli brojeve - provjerite prethodne vježbe u ovom odjeljku.
Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Razvrstajte svakodnevne predmete: autiće, lutke, djecu, članove obitelji, sličice itd. Neka djeca odrede tko ili što je prvo, zadnje, u sredini itd.