Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.
Početni matematički pojmovi
U ovoj vježbi, dijete povezuje količinu predmeta s brojevnom riječi, a zatim s brojem prstiju ili blokovima te konačno s brojkom. Cilj je da dijete stvara ideju broja u brojevnom nizu do 5, kasnije do 10 i da razumije međuodnos brojeva, brojevne riječi i brojke.
Zašto je ova vježba važna?
Vježba podupire razvoj pojma o broju. Cilj je da dijete razvije ideju o broju u brojevnom nizu do 5, a kasnije do 10 te razumije da se količina ☻☻☻ može prikazati kao / / /, odgovarajući brojevnoj riječi "tri" i brojci 3 te naravno obrnuto - tj. odnos količine, brojevne riječi i znamenke.
Za koga je vježba prikladna?
Općenito, vježba pripada predškolskim ili ranim školskim aktivnostima. Uz razvijanje pojma o broju i vještina zaključivanja, u isto vrijeme razvija i jezične vještine. Dio djece zadatak rješava intuitivno i prirodno, dio djece te zadatke treba proći uz pomoć.
Metodičke preporuke
Pročitajte djetetu upute, pustite zvučnu reprodukciju upute ili neka dijete samostalno pročita.
U postavkama, možemo prilagoditi vježbu:
Dijete prvo čuje broj, a postupno pronalazi ispravan obrazac za broj. Povezuje odgovore povlačenjem slika, simbola, prstiju, blokova, zvukova i brojeva u točan stupac da odgovara lijevom stupcu. Ovisi o postavkama koje ste odabrali.
Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Za ovu aktivnosti, možemo koristiti brojanje na prste u prirodnim situacijama. Naprimjer, fizički spajati prst i predmet ili primjerice potičući dijete da se prisjeti koliko je konja bilo u oboru. Dijete se mora mentalno prisjetiti situacije i koristiti prste kao simbole za izražavanje broja.
Također je od velike pomoći igrati igre pamćenja, kvartet i spajanje brojeva sa zvukovima, brojalice i tako dalje.