Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.
Početni matematički pojmovi
U ovoj vježbi, dijete radi s brojanjem. Započinje s prvim dijelom, u kojem broji predmete, prvo ih broji na prste jedan po jedan (stavlja svoj prst na svaki predmet samo jednom), zatim dodaje broj simbola (prsti, crte, kvadrati, itd.) tom skupu i naposljetku pridružuje brojevnu riječ (naprimjer, naglas kaže "dva").
Zašto je ova vježba važna?
Ova vježba podupire razvoj pojma o broju kada dijete prepozna da simboli i prsti predstavljaju određen broj predmeta. Primjećuje da skup predmet ima nešto zajedničko, a to nije vidljiva značajka, već broj.
Za koga je vježba prikladna?
Ova vrsta vježbe prikladna je za djecu koja nisu to usvojila tijekom prirodnog razvoja i potrebno im je vježbati takve zadatke. Važno je naglasiti da je i dalje ovo predškolsko razdoblje.
Metodičke preporuke
Mi, u aplikaciji, čitamo djetetu upute ili ih dijete samostalno pročita.
U postavkama možemo prilagoditi vježbu:
Dijete prebrojava predmete i spaja (povlačenjem ili ispuštanjem) sa simbolima ili prstima, iz desnog stupca, sa slikama u lijevom stupcu. Primjer: slika s dva sladoleda u prvom stupcu bit će u redu s rukom koja pokazuje dva prsta.
Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Za ovu aktivnosti, koristimo prste za prebrojavanje u prirodnim situacijama. Naprimjer, fizički spojiti prst s predmetom ili potičući dijete da se sjeti koliko je konja bilo u staji. Dijete se mora mentalno prisjetiti situacije i koristeći prste kao simbole izraziti broj.