Savjeti kako koristiti ovu aktivnost kod kuće i u školi.
Početni matematički pojmovi
U ovoj vježbi, dijete već broji predmete, izražava brojeve, uspoređuje brojeve ili količine te određuje koliko su veći ili manji.
Zašto je ova vježba važna?
Dijete već razumije načelo uspoređivanja (zahvaljujući vježbi 123).
Sada je potrebno uključiti brojevne izraze u uspoređivanje. To znači broj i kako izražavamo usporedbu. Sada dijete radi i s količinom i brojevima, koje pasivno međusobno uspoređuje.
Za koga je vježba prikladna?
Općenito, vježba pripada ranim školskim aktivnostima. Uz razvoj pojma o broju i vještina zaključivanja, istovremeno se razvijaju i jezične vještine.
Metodičke preporuke
Pročitajte djetetu upute, pustite zvučnu reprodukciju upute ili neka dijete samostalno pročita.
Djetetu se pokažu dvije ili tri skupine sličica te prema uputi treba odrediti gdje se nalazi više ili manje predmeta i za koliko. Treba otkriti broj predmeta u prvoj skupini, usporediti broj predmeta u ostale dvije te odrediti kako spojiti broj i točnu sličicu na temelju uputa.
Ova vježba dopušta promjenu u postavkama uputa samo za razlikovanje: veće, manje ili nasumično te brojevni raspon od 0 do 5, od 0 do 10 ili od 0 do 20.
Savjeti za slične aktivnosti izvan aplikacije
Možemo usporediti s pomoću kockica. Vi i dijete bacate kocku i uspoređujete: Tko ima jednako, više ili manje bodova i za koliko?
Još ideja za vježbe uspoređivanja:
Tko je dobio jednako, više ili manje slatkiša i za koliko?
Tko stoji na višoj ili nižoj stepenici i za koliko?
Čiji toranj je viši ili niži i za koliko?
Tko je koristio jednako, više ili manje kocki za toranj i za koliko?